Коробки передач та комплектуючі КамАЗ
Запчастини до коробки зміни передач автомобіля КамАЗ, КамАЗ Євро.
Нові, ремонтні і колишні у вживанні.
Камази оснащуються двома різновидами коробки передач: 5-ступінчаста для звичайної вантажівки і 10-ступінчаста для тягачів автопоїзда.
В 10-ти ступінчастою КП (модель №15) знаходяться 5-ступінчаста коробка і редуктор-дільник. Вища і нижча передачі дільника поділяють кожну передачу на 2, в результаті виходить 10 передніх і 2 задніх передачі. Дільник знижує частоту використання важеля передач для їх перемикання і підвищує ефективність використання тягових властивостей. Одночасно, автомобіль стає більш слухняною в управлінні. Якщо все робити правильно, то легко помітити економію на паливі та ремонті двигуна.
Модель КП №14 (5-ти ступінчаста) влаштована таким чином: верхня кришка коробки змонтована з важелем перемикання передач; середній, ведучий і ведений вали з допоміжними деталями зібрані в картер КПП; шестерні заднього ходу. До картеру КП кріпиться картер зчеплення.
Сучасні тягачі оснащені вдосконаленою версією КП № 152. Крім поліпшення технічних моментів, таких як оптимізація управління дільником, в ній виключається вибивання 4й і 5й передач. Нові коробки можуть обслуговуватися тільки професіоналами, т. к. оснащені пневмосистемою.
Незважаючи на те, що управління Камазом здається досить складним завданням навіть для досвідчених водіїв, дотримуючись ряд рекомендацій, з цим завданням просто впоратися.
Отже, клавіша перемикання ділителя знаходиться на важелі перемикання передач. Для переходу на підвищену передачу, її треба перевести в положення «В». На знижену – в положення «Н». Це можна робити одночасно з перемиканням важеля або окремо. При цьому, безпосередньо перемикання відбудеться тільки після того, як буде вичавлена педаль зчеплення. Визначити, коли пора переходити, слід, керуючись показаннями тахометра. Враховуйте, що кількість оборотів зміниться на 2000 після перемикання.